Bestellen in 3 stappen

Bestellen is bij ons dag en nacht mogelijk per e-mail maar als u een product wilt op komen halen, zet dit in een mail met mogelijke data en uw telefoonnummer.

Als u een product of onderdeel uit ons assortiment wilt bestellen zijn er 3 stappen:
1. Bestelling plaatsen
een e-mail heeft onze voorkeur om onduidelijkheden en/of vergissingen te voorkomen met de volgende gegevens:
- naam, adres, postcode en telefoonnummer
- de gewenste producten: aantal & artikelnummer (indien bekend) & omschrijving
- ontvangstmethode: afhalen in Boskamp / verzenden / rijklaar bezorgd
- gewenste manier van betalen: pin of contant / overschrijving / onder rembours / creditcard via Paypal
Wij staan natuurlijk altijd per e-mail of telefoon klaar voor vragen, zowel vooraf, tijdens als na uw bestelling.

2. Bevestiging & info betaling
U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling met het complete factuurbedrag plus de benodigde informatie en instructies. Indien een artikel niet voorradig is geven wij een schatting van de levertijd. Als u uw bestelling in Boskamp (vlak boven Deventer) af wilt komen halen, maken we hiervoor zo snel mogelijk een afspraak op een tijdstip dat u het beste uit komt. Onze voorkeur gaat hiervoor uit op ma t/m za van 9:00 tot 18:00 maar 's avonds en op zondag is soms ook mogelijk (niet voor onderdelen), neem hiervoor tijdens openingstijden contact met ons op.

3. Uw bestelling ontvangen
afhalen: op afspraak op een tijdstip dat u het beste uit komt.
vooruitbetaling: zodra het factuurbedrag op onze rekening staat, versturen we uw bestelling en een e-mail ter bevestiging.
rembours: wij sturen een e-mail zodra het pakket verstuurd is.
rijklaar bezorging: na ontvangst van 30% aanbetaling maken we hiervoor een afspraak.


De 4 betaalmethoden

1. Pinnen of contant afrekenen
Als u uw bestelling in Boskamp af komt halen (alleen op afspraak), kunt u het factuurbedrag bij ons pinnen of contant afrekenen.
pinsymbool

2. Vooraf betalen met een bankoverschrijving
Het totale factuurbedrag kan onder vermelding van het factuurnummer overgeschreven worden naar onze bankrekening:

bank ABN Amro
IBAN NL71ABNA0574594302
BIC/SWIFT code ABNANL2A

3. Rembours
Het factuurbedrag wordt (contant) betaald aan de postbode of chauffeur en zodra wij het pakket versturen, ontvangt u hiervan een e-mail en het te betalen bedrag zodat u voldoende geld in huis heeft liggen om af te rekenen.

4. Vooraf betalen met CreditCard
Aan een creditcard betaling zitten helaas (hoge) kosten verbonden die niet in onze verkoopprijzen zijn verrekend. Bij een creditcardbetaling moeten we daarom 4,5% over het totale factuurbedrag extra rekenen. Betalingen via creditcard kunnen enkel via PayPal worden afgehandeld en wij kunnen op deze manier vrijwel alle verschillende creditcards accepteren.

paypal master visa discovery american express

Als u vooraf met creditcard wilt betalen ontvangt u automatisch alle instructies van ons via PayPal. Wij zien direct dat er betaald is zodat de bestelling zo snel mogelijk verstuurd kan worden. Tegenwoordig is een overschrijving via de bank ook heel snel en bij spoed is een spoedoverschrijving via de bank een goedkopere optie dan een betaling via PayPal.