Bestellen is bij ons dag en nacht mogelijk per e-mail maar als u een product wilt op komen halen, gaat dit het snelste als u even belt op 0570 562525
(op ma-za van 9:00 tot 18:00)
, dan maken we gelijk een afspraak wanneer het u het beste uit komt.
Als u een product of onderdeel uit ons assortiment wilt bestellen zijn er 3 stappen:
1.
Bestelling plaatsen
een e-mail heeft onze voorkeur om onduidelijkheden en/of vergissingen te voorkomen met de volgende gegevens:
- naam, adres, postcode en telefoonnummer
- de gewenste producten: aantal & artikelnummer (indien bekend) & omschrijving
- ontvangstmethode: afhalen in Boskamp / verzenden / rijklaar bezorgd
- gewenste manier van betalen: pin of contant / overschrijving / onder rembours / creditcard via Paypal
Wij staan natuurlijk altijd per e-mail of
telefoon klaar voor vragen, zowel vooraf, tijdens als na uw bestelling.
2. Bevestiging & info betaling
U ontvangt zo
snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling met het complete
factuurbedrag plus de benodigde informatie en instructies.
Indien een artikel niet voorradig is geven wij een schatting van de levertijd.
Als u uw bestelling in Boskamp (vlak boven Deventer) af wilt komen halen, maken we
hiervoor zo snel mogelijk een afspraak op een tijdstip dat u het beste uit komt. Onze voorkeur gaat hiervoor uit op ma t/m za van 9:00 tot 18:00 maar 's avonds en op zondag is soms ook mogelijk (niet voor onderdelen), neem hiervoor tijdens openingstijden contact met ons op.
3. Uw bestelling ontvangen
afhalen: op afspraak op een tijdstip dat u het beste uit komt.
vooruitbetaling: zodra het factuurbedrag op onze rekening staat, versturen we uw bestelling en een e-mail ter bevestiging.
rembours: wij sturen
een e-mail zodra het pakket verstuurd is.
rijklaar bezorging: na ontvangst van 30% aanbetaling maken we hiervoor een afspraak. |